Стоп булінг!

Головна » Стоп булінг!   

               

 

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В загальноосвітній школі І-ІІ ступенів с.василівка

Процедура подання  (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування)

1.     Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

2.     На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок булінгу (цькування).

            3.     Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.

            4.     До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.

          5.     Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу

1.    Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.

2.    Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

3.    Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор школи повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

 

 

План

заходів на запобігання та протидію булінгу на 2019-2020 н.р.

1.Неухильно виконувати Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 року.

Вчителі (постійно)

2.Дотримуватися Тимчасового порядку реагування на випадки булінгу в закладі освіти, розробленого учасниками круглого столу.

3.Організовувати та проводити шкільні заходи з питання побудови безпечного освітнього простору.

Педагог – організатор,

класні керівники (згідно графіка)

 

4.Проводити зустрічі з Інспектором контролю за обліком зброї у сфері РС СП Тиврівського району Немирівського ВП ГУНР у Вінницькій області капітаном поліції В.М.Марценюком.

Кожен  місяць

5.Проводити зустрічі з Головним спеціалістом відділу Тиврівського бюро правової допомоги Вінницького МЦ з надання БВНД Білоус Н.Ю.

Заступник директора з НВР

(щоквартально)

6. Висвітлювати на сайті закладу в розділі «Стоп: булінг!»   методичні матеріали, наробки педагогічних працівників закладу з теми.

Класні керівники,

 педагог - організатор

7.Розглядати питання щодо профілактики та подолання булінгу в закладі на нарадах, педрадах, батьківських зборах «Зупинимо булінг разом ».

Заступник директора з НВР,

класні керівники (згідно графіка)

8.Створити в закладі шкільну службу порозуміння, скриньку довіри з питань протидії насильству та булінгу.  

Уповноважена особа, яка відповідає виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) та за створення безпечного середовища в закладі- заступник директора з НВР. 

 

  

 

 

 

Міністерством юстиції України розпочато новий етап правопросвітницької кампанії«Стоп булінг!» в рамках  проекту «Я маю право!»